anne-hans.reismee.nl

Fiji Dag 109 t/m 111 The Westin 29 t/m 31 oktober 2010

En mooi dat de Westin is! Echt een enorm resort in het havenplaatsje 'Denarau' met alle luxe die daarbij hoort. Je kunt je hier (als je veel geld hebt) dagenlang vermaken; massages, in het bubbelbad, chique uit eten, tennissen, etc. Hiernaast ligt het Sheraton Hotel en Hillton Hotel waar we ook gebruik van mogen maken, niet verkeerd toch? Wij Hollanders hebben natuurlijk gebruik gemaakt van de 2 nachten halen = 1 betalen aanbieding, maar genieten bij het zien van al die luxe :-) Het is weer eens wat anders dan slapen in de jungle zullen we maar zeggen en we vinden het leuk om van beide geproefd te hebben.

Naast deze resorts liggen de 'residential area's. Hier lopen voornamelijk blanke mensen rond, waarschijnlijk de Australiers en Nieuw-Zeelanders met teveel geld. Zij hebben zowat allemaal hun eigen privéboot in de 'tuin' liggen en wanneer ze geen zin hebben om te varen gaan ze gewoon even naar de golfbaan. Kortom, 'Denarau' is het Bloemendaal van Fiji zeg maar.

Op zaterdag hadden we een trip geboekt staan naar 'South Sea Island', een ander klein eilandje hier in Fiji. Helaas moesten we het mooie resort weer voor een dag verlaten, maar daarentegen kregen we een dag vol vermaak terug. We hebben gesnorkeld en de mooiste vissen gezien (ook een vis die erg veel weg had van een kleine haai, dus wij als een gek zo snel mogelijk weer terug naar het strand), we hebben gevaren op een kleine catamaran en konden de onderwaterwereld bekijken in een glass-bottom-boat. Tussendoor hadden we gratis drank, dus hebben Hans en ik een paar lekkere Fiji biertjes gedronken en zitten kletsen met een aantal andere gasten van het eiland (waaronder één Nederlander, jawel!) Het was een superleuke dag en we hebben er weer een bruin laagje bij!

Helaas zijn de 7 dagen in Fiji nu alweer voorbij....en we willen hier niet weg...altijd zon en lekker warm...maar we hebben ook al weer zin in: L.A.!!! Steve kijkt al naar ons uit!

Reacties

Reacties

lida

Ik maakte me al ongerust, een heletijd niets meer van jullie vernomen. Gelukkig nu en berichtje en mooi foto´s en verhalen.

Veelplezier in Amerika!

Groetjes,
Lida

Ingrid

Hoi Anne en Hans,

zo ben weer helemaal bij gelezen. Ik weet niet of ik altijd alles krijg, want het was lang geleden dat ik een linkje kreeg. Wat een hoop avonturen en mooie picturen! Echt super gaaf! Hier EHVN alles goed. De herfst is hier vol aan de gang...regen regen, maar jullie zonnige foto's fleuren me op. Ik hoop dat het plannen van onze reis naar China nu wel gaat lukken. Dan hebben wij ook zo'n mooi stukje van de reis.
Veel plezier in USA!

corrie

Hi Anne, ik ben je collega, weet je nog? hahaha! Kun je school straks nog wel terugvinden?? Neeeeeeeeeee, nog niet aan denken. Sorry! Tjonge, dit moet toch echt wel de tijd van jullie leven zijn (tot nu toe) he?? Geniet straks ook in L.A.. Weer een hele andere wereld. Ik ga weer aan de rapporten.......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!